Plutonov zlobni dvojček
Nasino plovilo New Horizons je onkraj Plutona srečalo skrivnosten objekt, zaradi katerega je na sondi ugasnil računalnik. Strokovnjaki raziskujejo, kaj je povzročilo ta dogodek.