Hamburgerji s sirom, zdravila in izziv
V čast nacionalnemu mesecu hamburgerjev naredi Buddy torto v obliki hamburgerja s sirom. Buddy in ekipa imajo čast pripraviti torto za Ameriško društvo za boj proti raku.