Žuželke, razdori in izgorelost
Buddyja naprosijo, naj naredi torto s pravimi insekti, a žuželke nimajo vstopa v njegovo kuhinjo. Prijatelj, ki potrebuje razvedrilo, ga dobi s pomočjo posebne Buddyjeve torte.