Slušalke, helikopterji in lisice
Buddy preseneti Anthonyja s torto v obliki DJ seta v pravi velikosti, vključno z vrtljivimi ploščami. Buddy dobi tudi priložnost, da s helikopterjem dostavi torto reševalni ekipi.