Javna odvetnica Karen Shimizu se skuša za vselej znebiti svojega težavnega agenta in Jackie že načrtuje novo misijo. Na okrožnem sodišču v Suffolku se Decourcy in Siobhan znajdeta na nasprotnih straneh v sodni bitki.