Boston žaluje za še eno smrtjo, Decourcy pa išče pravico v sodni dvorani in zunaj nje. Kljub spretnosti Jackie odkrije, da ne more ubežati preteklosti, medtem ko se Jenny naposled odloči soočiti se s svojo.