Lažnivke so pustile za sabo vse, kar je bilo povezano z A. D. in uživajo v novem življenju. Emily in Ally uživata doma, Hanna, Caleb in Aria imajo uspešne kariere, Spencer pa z obiskom preseneti Toby.