Hanna je prepričana, da je Jenna kriva za nedavne poslovne težave, zato mora Calebu zaupati, kaj se dogaja. Aria in Emily s skupnimi močmi preiskujeta Sydney, da bi dobili več informacij o Jenni in njeni povezavi z A. D.