Spencer se posveti temu, da bo izvedela več o povezavi z Mary Drake, Aria in Ezra pa odkrijeta, kaj ju čaka v prihodnosti, ko se Nicole vrne. Mona pomaga Hanni pri njeni karieri v svetu mode.