Niti svetovna kriza, ki so jo sprožili teroristični napadi 11. septembra, ne more preprečiti fenomenalne rasti Kraljestva sanj. Arnault, Pinault in Anna Wintour so nekoč ekskluzivni svet visoke mode spremenili v globalno industrijo.