Imperij LVMH Bernarda Arnaulta sproži sovražni prevzem slavne hiše Gucci. Tom Ford in Domenico De Sole sta dvojec, odgovoren za spektakularen preporod Guccija iz 90. let. Borita se, da bi zaščitila svojo neodvisnost.