Modni svet pretresajo punkovski oblikovalec John Galliano, neusmiljeni podjetnik Bernard Arnault in čarovnica sloga Anna Wintour. Skupaj prinašajo zlato dobo bleščeče umetnosti, motenj na trgu in zapeljivega glamurja.