Patrick sestane s svojima najboljšima prijateljema, s sostanovalcem Agustínom in Domom, da bi se pogovoril o poroki svojega bivšega. Naslednji dan se Agustín odloči, da se bo preselil k svojemu fantu Franku v Oakland.