Nucky in Owen prispeta v Belfast, kjer se srečata z voditelji Ire in jim ponudita blagovno menjavo. V Atlantic Cityju se Jimmy in njegovi družabniki pogodijo z Georgeem Remusom za njegov "medicinski" alkohol.