Bliža se Nuckyjev proces in Jimmy skuša postaviti stvari na pravo mesto. Ko Margaret pretehta ponudbo Esther Randolph, sprejme odločitev, ki bo spremenila njeno - in Nuckyjevo - prihodnost.