Izpoved mafijskega morilca: Skrivnosti mafijskih umorov
Vdan soprog. Ljubeč oče. Neusmiljen morilec. Richard Kuklinski je obsojeni morilec, ki je prostovoljno priznal uboj skoraj dvesto ljudi. Zgodba o hladnokrvnem umu in priznanju zloglasnega "Icemana".