Sasha uživa v življenju, ko prispe na prve dekliške počitnice s Carly in druščino. Sasha prepeva o svoji slavi, ki je vse večja. Vendar njen mehurček poči, ko se v vili pojavi skupina moških, med njimi tudi raper, ki jo pozna.