Sasha je prisiljena skrbeti zase in končala je na kavču pri svojem razpečevalcu mamil Saleemu, neskončno daleč od zvezdništva, o katerem sanja. Saleem postaja vse bolj nepredvidljiv in Sasha mora proč.