Na zabavi za rojstni dan Abi se pojavi nekdo iz Sashine preteklosti in jo prisili v beg. Medtem ko se loteva nove službe, Sasha spozna tehnološkega poslovneža Kasparja, kar ji da misliti o novih priložnostih.