Brian Houston se zelo trudi, da bi utišal obtožbe o spolnem napadu, kultu podobnih težnjah in spolnih zločinih v svoji cerkvi. Ko se škandal poglablja, se zdi, da bo naredil vse, da zaščiti znamko Hillsong.