Strateški vzpon katapultira cerkev Hillsong iz avstralskih mestec v svetle luči New Yorka. Ustanovitelj Brian Houston ima vizijo, toda karizma in povezave pastorja Carla Lentza z zvezdniškimi imeni so cerkvi prinesle status legende.