Novice o odmevnem škandalu in moralni izprijenosti ogrožajo cerkev Hillsong in načenjajo priljubljenost, ki jo uživa zaradi slavnega pastorja Carla Lentza. Dogodki razkrivajo globlji problem znotraj kulture cerkve.