Objem
Ko ga Darwin draži, da je preveč predvidljiv, se Gumball odloči presenetiti prijatelja. Misli, da bo dovolj, če bežnega znanca pozdravi s prisrčnim objemom. Darwin tega res ni pričakoval. A Gumball ni mogel predvideti nerodnih posledic tega objema.