Nadgradnja
Gumball in Darwin vidita oglas za najsodobnejši operacijski sistem za Boberta in navdušeno ga prepričata, naj ga prenese. Sprva se zdi izjemno dober, a vedno bolj se začnejo kazati napake te posodobitve.