Romantik
Gumball je prepričan, da ga Penny ne ljubi več tako kot nekoč. Zato ji priredi romatično iskanje, ki naj bi jo spomnilo na vse lepe skupne trenutke. Žal se romantika maščuje in zaradi nje sta ogrožena tako Penny kot morda tudi njuna zveza.