Jasnovidka
Gumball, Darwin in Anais odkrijejo, da mama Banana Joeja slika preroške slike. Na eni Gumball gol teče po trgovinah in sklene, da se to ne bo uresničilo. A dogodki se zarotijo proti njemu in spozna, da usode včasih ne moreš spremeniti ...