Metulj
Pri pouku biologije Gumball in Darwin čakata, da iz zapredka pride metulj. Učiteljica Simian ju posvari pred učinkom metulja, ki z enim zamahom kril lahko na drugem koncu sveta povzroči tornado. Gumball žuželko vseeno izpusti in Elmore zajame kaos ...