Pica
Wattersonovi se pritožujejo nad groznim dnevom in naročijo pico. Ko se pritožijo, da že predolgo časa čakajo, Larry ponori in pusti vse svoje službe. Elmorova krhka trgovska struktura se poruši in meščani se soočijo z apokaliptičnim stanjem.