Ko je Lazarjev prt na varnem, se Simone in Celeste odpravita na grozljivo in nevarno potovanje na lovu za svetim gralom. Wiley, čigar rok uporabe se bliža, medtem prejme nepričakovano ponudbo od gospe Davis, ki bi lahko spremenila njegovo prihodnost.