Medtem ko razmišlja o sodelovanju pri nezaslišani nalogi, ki ji jo je namenila Gospa Davis, Simone odkrije, da je njen bivši fant Wiley zdaj pripadnik odporniškega gibanja za uničenje vsemogočne umetne inteligence.