Ko Jay predlaga dodatno nalogo, mora Simone odstopiti od svojega iskanja ali pa tvegati, da bo prekršila svoje zaobljube. Wileyjeva ugrabitev s strani skrivnostnega duhovnika razkrije še večjo zaroto; Gospa Davis pomaga.