Rotterdamsko pristanišče
Danny Forster se odpravi v zakulisje Rotterdamskega pristanišča, kjer ujame ekipe na delu pri najbolj izjemnem projektu na svetu - vse to, da bi potrojili zmogljivost pristanišča.