Dirkaške sanje
Zvezdniški dirkač Joey Logano v delavnico DeBerti na obnovo pripelje svoj F-150. Kot plačilo za delo Joey Bradu ponudi, da mu bo pomagal zagnati njegovo dirkaško kariero.