Bitka za vrh
Ekipa DeBerti dela s polno paro, da bi pravočasno dokončali mustanga 2018. Na razstavi SEMA pa pride do naključnega srečanja, ki bi lahko ponovno zagnalo Bradovo dirkaško kariero.