Oblikovanje prihodnosti
Brad DeBerti je bil nadobuden dirkaški zvezdnik, ki je osvojil svoji prvi veliki dirki. Potem je doživel hudo nesrečo, zdaj pa z očetom Dougom izdelujeta edinstvene avtomobile.