Phoebe in Jessica govorita o svojih modnih navdihih, na odru pa se jima pridruži Uzo Abuda, s katerim se pogovarjata o piflarski obsedenosti. Nastopajo še Naomi Ekpering, Al Jackson in Gary Gulman.