Jon Stewart se pridruži caricama pri obujanju otroških spominov na življenje v New Yorku, Phoebe in Jessica pa preizkušata njegovo poznavanje pic. Tam so tudi komiki Michelle Buteau, Mark Normand in Baron Vaughn.