Riannina epizoda
Rianne je pred letom dni pomerila svojo sanjsko obleko, zdaj pa jo skrbi, da preveč jé. Jo in Al se soočita z najhujšim spremstvom doslej, s "Kardashianovimi iz Kenta"!