Lornina epizoda
Bodoča nevesta Lorna se čez 4 tedne seli v ZDA, kjer bo vzela svojo sanjsko žensko. Ta bo nosila moško obleko, Jo in Al pa morata Lorni najti takšno, v kateri bo očarala svate.