Blatni Harry
Mina skuša s prijatelji v dvorani z ogledali priklicati Bloody Mary, a Harold odkrije, da so priklicali blatno pošast. Harold začne odkrivati svoje dvojnike, Chester in Bunnicula pa vidita, da Mina ne sme izvedeti za to težavo.