Nikoli veeeč!
Bunnicula odkrije, da se krokar, ki živi v spletu, hrani z jezo in žalostjo njegovih prijateljev. Harold in Chester bi rada hudobnega duha spravila nazaj v računalnik, a ugotovita, da je njegova moč prevelika. Ga lahko ustavi Bunnicula?