Čarobna ovratnica
Hišni ljubljenčki so navdušeni, ker je srebrni ovratnik spremenil Bunniculo v dobrosrčnega, povsem običajnega zajčka. Vse dokler se ne pojavi nova grožnja, ki preti zdaj nezavarovani Orlockovi vili!