Charles se znajde v boju za svoje življenje po divjem napadu, medtem ko McKellerjevi uresničijo svojo grožnjo. Stella končno izve mučno resnico o tem, kaj se je zgodilo njeni hčeri – in to bo za vselej spremenilo njen in Charlesov svet.