Ko spoznamo Stello Tomlinson, so minila tri leta od umora njene najstniške hčere Maisy. Obsojenec Charles Stone, ki je bil medtem zaprt zaradi njenega umora, prosi za srečanje s Stello. Toda srečanje ne poteka po načrtih.