Dizelski motocikel
Premožni vlagatelj je ekipi zastavil izziv, ki vključuje chevrolet C10 iz leta 1969. Kasneje pa fantje obiščejo še Sturgis, kjer si ogledajo edinstven dizelski motocikel.