Dvojni obračun: prva tekma
Ekipa želi prenoviti koncept avtomobila, s katerim v bejzbolu na igrišče pripeljejo nadomestnega metalca. Nato se lotijo še dela na avtu za legendo tega športa, Miguela Cabrero.