Dvojni obračun: druga tekma
Ekipa je pod pritiskom zaradi predelave chevroleta duramax za bejzbolsko legendo Miguela Cabrero. Lotijo se tudi dela na avtu, s katerim na igrišče pripeljejo nadomestnega metalca.