Po pokolu na ulicah kitajske četrti tolpi Hop Wei in Long Zii razmišljata o novem načinu prekinitve sovražnosti. Ah Toy in njen nepremičninski partner Leonard Patterson naletita na razpotje v svojem poskusu, da bi prišla do dragocenega zemljišča.