Ah Sahm se mora odločiti, ko Bolo pošlje po očeta Juna, da bi izsledil in ujel vodjo tolpe Long Zii ter Mai Ling. Ah Toy od zvodnika najame posebno dekle in se loti poslovnega partnerja za nepremičninski posel.