Napetost med tolpama Hop Wei in Long Zii se stopnjuje po poskusu umora med razkošno parado v kitajski četrti. Big Bill sklene odplačati dolg Jacku Damonu in medtem naj bi Lee pazil na Lucy ter otroke.